среда, 11. септембар 2013.

Psovke nežnosti



Nije mi žao
što sam ispao naivan
kao dimnjak-sanjalica,
koji za života čeka da ga proglase za vulkan, 
iako nisam bljuvao ni pevao ni žar
put oblaka i ptica.
 
Ja sam večito cvetao plavo, 
i to bez razloga plavo,
kao jorgovan
u blatu ispred kasapnica.
Ja sam mislio: u redu,
razmrskajmo usijane čelenke o zid, 
ožda će se iz toga izleći nekakvi dani.
Ja sam mislio : u redu, 
sve grobare na baštovanski kurs možda ćemo naučiti  na kosti da kalemimo cvet.

Sad mi zaista više ničega nije žao, 
i neću urlati,
ni sliniti u rukav ako sutra neko, 
ko bude pozvan da nišani, 
na mene prstom ne nanišani.

Pljujem ja pomalo na vas, 
nadmeni budući.

Da se nismo ovakvi prljavi i parili, 

da nismo ovakvi nakazni 
pre vas krvarili i sanjarili, 

voleo bih da vidim na šta bi ličio vaš okupani puderom posuti, 
zaglušujući svet.

Najveća slova sramote:
kad sam bez stida presvlačio, svojeručno
do gola, 
toliko mamune usedelačke noći.
Najveća slova ozbiljnosti:
kad sam strašno šegačio
dok sam terao ceo svet oko sebe
da sa mnom hoda na rukama 
naglavce.

najveća slova vojevanja 
kad sam u svojoj brzopletoj samoći
mimoišao metkom jedino čelo koje imam, 
pobrkavši sve pravce.
                                                                             Mika Antić

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака